|
Виробник |
Артикул |
Інфо |
Опис |
|
Наявність
|
Ціна |
|
|
Febi Bilstein |
36840 |
|
Кермова тяга Citroen Jumper/Fiat Ducato III/Peugeot Boxer II 06- |
Продано |
- |
|
|
-
|
Febi Bilstein |
36840 |
|
Кермова тяга Citroen Jumper/Fiat Ducato III/Peugeot Boxer II 06- |
Доставка 1 день |
4 |
714.50 грн. |
|
Доставка 1 день |
1 |
885.09 грн. |
|
Аналоги для FEBI BILSTEIN 36840 |
|
Denckermann |
D180267 |
|
Кермова тяга Citroen Jumper/Fiat Ducato III/Peugeot Boxer II 06- |
На складі |
2 |
428.07 грн. |
|
|
Fast |
FT16573 |
|
Кермова тяга Citroen Jumper/Fiat Ducato III/Peugeot Boxer II 06- |
На складі |
4 |
380.10 грн. |
|
|
Lemforder |
34913 02 |
|
Кермова тяга Citroen Jumper/Fiat Ducato III/Peugeot Boxer II 06- |
На складі |
2 |
1086.00 грн. |
|
|
Nk |
5031943 |
|
Кермова тяга Citroen Jumper/Fiat Ducato III/Peugeot Boxer II 06- |
На складі |
2 |
604.09 грн. |
|
|
Talosa |
44-01221 |
|
Кермова тяга Citroen Jumper/Fiat Ducato III/Peugeot Boxer II 06- |
На складі |
1 |
452.50 грн. |
|
|
Triscan |
8150 10208 |
|
Шланг гальмівний задн. (без ABS) центр.Fiat Ducato 9 |
На складі |
2 |
260.19 грн. |
|
|
Borg & Beck |
BTR5472 |
|
Осевой шарнир, рулевая тяга (Рулевое управление) |
Доставка 1 день |
3 |
823.53 грн. |
|
+
|
Delphi |
TA2487 |
|
Кермова тяга Citroen Jumper/Fiat Ducato III/Peugeot Boxer II 06- |
Доставка 1 день |
2 |
560.20 грн. |
|
Доставка 1 день |
2 |
649.34 грн. |
|
Доставка 1 день |
1 |
655.67 грн. |
|
+
|
Lemforder |
34913 02 |
|
Кермова тяга Citroen Jumper/Fiat Ducato III/Peugeot Boxer II 06- |
Доставка 3 дні |
1 |
954.32 грн. |
|
Доставка 1 день |
4 |
1026.72 грн. |
|
Доставка 1 день |
4 |
1090.07 грн. |
|
Доставка 1 день |
2 |
1235.78 грн. |
|
Доставка 1 день |
3 |
1248.45 грн. |
|
|
Sidem |
54011 |
|
Осевой шарнир, рулевая тяга (Рулевое управление) |
Доставка 1 день |
1 |
1024.91 грн. |
|
|
Spidan |
46680 |
|
Осевой шарнир, рулевая тяга |
Доставка 2 дні |
3 |
830.79 грн. |
|
|
Trw Automotive |
JAR1035 |
|
Кермова тяга Citroen Jumper/Fiat Ducato III/Peugeot Boxer II 06- |
Доставка 1 день |
2 |
942.11 грн. |
|