Повернення та рекламації

Порядок повернення товару:

1. Користувач має право, протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів, з моменту продажу, повернути товар, який був поставлений продавцем, тільки в наступних випадках:

  • За умови збереження його товарного вигляду, не пошкоджена упаковка і є в наявності всі ярлики і стікери на упаковці або самому товарі, а також у супроводі документів, які підтверджують факт купівлі товару;
  • Підбір товару здійснювався згідно VIN-номера , але товар не був встановлений на автомобіль;
  • Невідповідна якість товару, яка була виявлена в процесі його передачі - приймання безпосередньо в пункті видачі товару (офіс, склад) в присутності представника адміністрації;
  • Ушкоджений товар, під час перевезення його сторонніми перевізниками (Нова Пошта, Гюнсел, САТ, Нічний Експрес, Джастін, Текс та інші) — поверненню не підлягає, компенсацію вартості ушкоджених запчастин зобов’язаний здійснити перевізник, відповідно до вказаної суми страхування відправлення;
  • Наполегливо рекомендуємо ретельно оглядати товар у відділенні перевізника або у присутності кур’єра для вчасного виявлення можливих пошкоджень;

2. Товар, який встановлювався на автомобіль або був в експлуатації, поверненню не підлягає, за винятком рекламаційних випадків. Поверненню також не підлягають: товари під замовлення, електротовари та відрізні паливні шланги.
3. Неоригінальні товари, які мають конструктивні відмінності від відповідних оригінальних товарів, але, при цьому, можуть бути встановлені на автомобіль, хоча і можуть для цього вимагати проведення додаткових робіт, поверненню не підлягають.
4. Повернення товару користувачем обов'язково повинно бути узгоджено з відділом повернень.
5. У процесі узгодження визначаються умови передачі товару, а саме строки, місце, час, перевізник та інші умови, які необхідні для належного повернення товару.
6. Всі ризики і фінансові витрати, внаслідок неузгодженого повернення товару несе користувач.
7. Платіж за повернений товар переводиться на рахунок користувача після прийняття рішення адміністрацією.
8. Товар без акту повернення або некоректно його заповнення поверненню не підлягають.
9. При отриманні пошкодженого, бракованого, або ж товару, що не відповідає каталожному номеру, слід протягом 2 днів попередити відділ повернення та вислати відповідні фото отриманого товару на електронну адресу в темі повідомлення вказавши прізвище та ім'я за якими зареєстрований користувач, або скориставшись формою звернення. Без отриманого фотопідтвердження у вказаний термін повернення не приймається.
10. Якщо товар, який повернули, зі слідами установки, неналежної якості, пошкоджений без створення електронної форми звернення, листа на електронну пошту або без вказання причини в супровідних документах та за їх відсутності — підлягає утилізації.

Гарантія на товар

Гарантійний термін на автозапчастини складає 14 днів. В разі спірних питань запчастина відправляється на незалежну експертизу в науково-дослідний експертно-криміналістичний центр при МВС України. За результами експертизи, якщо запчастина вийшла з ладу не по вині заводу-виробника, всі витрати на проведення експертизи та супутніх витрат, сплачує клієнт (контрагент).

Гарантія на товар не поширюється в разі:

  • Пошкодження товару внаслідок ДТП або невірної уставки, або які виникли внаслідок неналежної експлуатації автомобіля;
  • Несправностей товару, які виникли внаслідок застосування низькоякісного палива, в тому числі етилового бензину;
  • Зовнішніх пошкоджень товарів;
  • Дефектів, несправностей або корозії товару, які виникли внаслідок впливу на товар промислових і хімічних викидів, кислотного забруднення повітря, соку рослин, продуктів життєдіяльності птахів і тварин, хімічно-активних речовин, у тому числі таких, які використовуються для запобігання обмерзання доріг, природних явищ (град, блискавка і т.п.);
  • Експлуатаційного зносу, в тому числі старіння, такого товару, як щітки склоочисників, ремені, гальмові колодки, диски і барабани, диски зчеплення, свічки запалювання;
  • Відсутності в замовленні - наряді на монтаж товару на автомобіль, відмітки про проведення робіт, які пов'язані, в тому числі, з обов'язковою заміною інших деталей, без заміни яких товар може вийти з ладу;
  • Товар відноситься до категорії витратних матеріалів;

Порядок подачі товару на рекламацію:

Гарантія надає клієнту право на безкоштовну заміну товару, який був визнаний таким, що не відповідає технічним умовам виробника, в наслідок виробничого браку (дефекту). Гарантійний термін складає 14 (чотирнадцять) календарних днів, з моменту отримання товару клієнтом. Гарантійні зобов'язання виконуються тільки в разі виконання клієнтом наступних вимог:

  • Надання акту рекламації (заяви);
  • Надання замовлення-наряду на монтаж товару на автомобіль з СТО, яке є офіційним дилером автовиробника - для оригінальних товарів, або сертифікованим СТО - для неоригінальних товарів, в якому зазначено відомості про автомобіль і перелік робіт по установці товару;
  • Копія документу (ліцензії), де вказано, що СТО, яке проводило установку запчастини, має право займатись ремонтом і обслуговуванням автомобілів (надається СТО);
  • Акт виконаних робіт із вказанням списку виконаних робіт і встановлених запчастин (надається СТО);
  • Акт дефектації в якому представники СТО мають вказати причииу повернення (надається СТО);
  • На групу електротовари додається заключення від електрика з кодом помилки. Фото, відеофіксація, як проводилась діагностика. Номер, назва обладнання на якому і яким проводилась діагностика;
  • Надання інформації про спецінструмент (якщо такий використовували) номер, серію та паспорт інструмента. Довідку про останнє проходження перевірки технічного стану даного інструмента у відповідній службі.

Загальні умови для розглядання рекламації на амортизатори

Гарантія не поширюється:

  • На амортизатори, які були змінені, неналежним чином застосовані або встановлені.
  • При встановленні амортизаторів використовувався пневмо або електро інструмент.
  • Було замінено лише один амортизатор на одну вісь автомобіля.
  • Повторне використання пильовика+ відбійника
  • На штокові амортизатора є подряпини
  • Не правильно підібрані на даний автомобіль
  • Пошкодження товару внаслідок ДТП або невірної уставки, або які виникли внаслідок неналежної експлуатації автомобіля
  • Дефектів, несправностей або корозії товару, які виникли внаслідок впливу на товар промислових і хімічних викидів, кислотного забруднення повітря, соку рослин, продуктів життєдіяльності птахів і тварин, хімічно-активних речовин, у тому числі таких, які використовуються для запобігання обмерзання доріг, природних явищ (град, блискавка і т.п.); Зовнішні пошкодження товару ( удари ,подряпини )
  • Відсутність в Замовленні - наряді на монтаж товару на автомобіль, відмітки про проведення робіт, які пов'язані, в тому числі, з обов'язковою заміною інших деталей, без заміни яких товар може вийти з ладу
  • Запчастина подана на рекламацію в не заводській комплектації ( не вистачає гайок,шайб, і т.д., якщо такі були в комплекті до даної запчастини)

Обов'язкові умови дотримання правил для подання на рекламацію:

Для розглядання рекламації підвіска автомобіля повинна знаходитися в справному стані про, що має бути засвідчено в акті попередньої діагностики підвіски. Рішення про заміну пружин, верхніх опор та інших елементів підвіски приймає майстер станції на підставі даних про пробіг, терміни регламентних замін, встановлених заводом-виробником автомобіля, технічних карт ремонту автомобіля і діагностики стану підвіски і її елементів. У разі відмови клієнта від заміни частково зношених елементів підвіски, необхідно зробити позначку в акті рекламації - після заміни амортизатора / або пружин,верхніх опорних подушок автомобіль повинен пройти діагностику на стенді Розвал / сходження. З відповідною відміткою в замовленні з СТО.

Не виконання цих вимог є причиною відмови в розгляді рекламації

При подачі на рекламацію демпферного зчеплення потрібно надати:

  • Акт рекламації (заява)
  • Заказ-наряд з СТО, яке є офіційним дилером автовиробника — для оригінальних товарів, або сертифікованим СТО - для неоригінальних товарів, в якому зазначено відомості про автомобіль і перелік робіт по установці товару;
  • Надання акту попередньої діагностики суміжних вузлів;
  • Надання технічного висновку СТО про непридатність (дефектність) товару;
  • Акт комп'ютерної діагностики двигуна з діаграмою циклу роботи агрегату в різних режимах ( момент запуску, роботи на високих і низьких обертах,вимикання).

У випадку виявлення несправності батареї, необхідно надати офіційному продавцю батарею, гарантійний талон та автомобіль, на якому експлуатувалась батарея, або направити рекламаційну батарею на адресу підприємства-виробника з додаванням гарантійного талону.

  • Акт рекламації,
  • Заказу-наряду з СТО, де обслуговувалась дана батарея, якщо термін експлуатації більше 6-ти місяців.
  • Заказу-наряду з СТО, яке встановило несправність АКБ.
  • Заключення електрика, комп'ютерна діагностика автомобіля на який було встановлено даний АКБ, а саме: чи генератор дає повністю зарядку,не має обривів і т.д

Претензії не задовольняються у наступних випадках:

  • АКБ не приймається до розгляду коли в спокійному стані заряд менший ніж 12 V - це свідчить, що батарея розряджена.
  • Відсутні документи, які необхідні для пред’явлення претензії
  • Маркування на батареї не відповідає даним з гарантійного талону.
  • Батарея пошкоджена механічно, була розкрита або ремонтувалася самостійно.
  • Батарею експлуатували не закріпленою на транспортному засобі або закріпленою неналежно, що призвело до руйнування пластин або порушенню герметичності корпуса батареї.
  • Батарея пред’явлена зі злитим електролітом або з рівнем електроліту нижче норми.
  • Щільність електроліту зарядженої батареї (в двох або більше осередках) вища 1,31 г/см³.
  • Батарея розряджена, тобто щільність електроліту нижче, ніж 1,20 г/см³ при температурі від 15°С до 20°С в трьох та більше осередках батареї.
  • На вентиляційних отворах пробок (при експлуатації більше ніж 6 місяців) є наліт темно коричневого кольору, а в електроліті осад темно-коричневого кольору, який свідчить про систематичний недозаряд батареї.
  • Наявність в електроліті непередбачених заводом виробником хімічних речовин, в тому числі і різного роду добавок.
  • Долив не дистильованої або брудної води, що призводить до прискореного саморозряду батареї.
  • Забруднені вентиляційні отвори пробок.
  • Наявність несправності зарядного пристрою автомобіля.
  • Не вірно вибрана стартерна батарея для даного типу транспортного засобу.
  • Використання позаштатних (додаткових) споживачів електричної енергії, що призводить до постійного розряду батареї і як наслідок, завчасному зносу.
  • Наявність слідів оплавлення полюсних виводів та моноблоку батареї, що свідчить про неякісний контакт клем з полюсними виводами батареї або коротке замикання.
  • Вибух батареї при відсутності обриву електричного цепу.

Рекомендації виробника по заміні форсунок/НАСОС-ФОРСУНОК

Ці рекомендації виробника потрібно чітко виконувати. Всі роботи по діагностиці і заміні форсунок проводити тільки в офіційних, авторизованих сервісах по ремонту дизельної апаратури.
1. В офіційному сервісі визначити і задокументувати причину виходу з ладу старої форсунки (насос-форсунки), яка експлуатувалась в транспортному засобі, щоб виключити можливість поломки нової форсунки по старим причинам.
2.У випадку необхідності замінити паливний насос.
3.Щоб унеможливити наявність в системі сторонніх частинок, обов’язково замініть на нові:(паливний бак, паливопровід високого тиску, паливний фільтр).
4.Встановлювати лише оригінальні паливні фільтри, а також нові мідні шайби.
5.Після зняття форсунки спеціальним спецінструментом, прочистити гніздо форсунки від нагару, відкладень і забруднення.
6.Перевірити відсутність пропускання повітря з під форсунки (якщо є – зняти, замінити шайбу і посадити в гніздо). Негерметичність підвищує температуру згорання, що може пошкодити прокладку головки блоку і призвести до прогорання поршня.
7.Дотримуватись граничної чистоти і правил безпеки при проведенні всіх операцій по заміні форсунок.
8.Використовувати виключно паливо, яке відповідає вимогам виробника / стандартам.

Рекомендації:

  • Обов’язково перепишіть і збережіть серійний номер виробу відразу після отримання
  • Діагностику і заміну форсунок проводити на офіційних і авторизованих сервісних центрах це полегшить отримання офіційних протоколів тестування, заключень, документів і т.п.

Повна процедура
Якщо форсунка була встановлена на автомобіль - постачальником проводиться повна експертиза: знімаються параметри форсунки на стенді; форсунка розбирається і проводиться аналіз причин непрацездатності; робиться заключення про причини несправності.

  • Акт рекламації.
  • Заказ наряд на виконані роботи з СТО.
  • В офіційному сервісі визначити і задокументувати причину виходу з ладу форсунки (насос-форсунки),

При цьому:

  • Якщо по результатам експертизи причинами непрацездатності форсунки виявляються дії зі сторони покупця, а саме: бруд; наявність сторонніх частин або води у форсунці; непрацююча електрична частина; сліди розбирання/збирання; сліди заміни стандартних комплектуючих; порушення регулювання; недотримання правил при встановленні і настройки, викладених в офіційній технічній документації; використання інструментів і матеріалів, не призначених спеціально для таких цілей (наприклад, мідної пасти и т.п.); використання палива і присадок, не відповідним стандартам, вказаних в документації на автомобіль; сліди тюнінгу або форсування двигуна і інше. - форсунка повертається покупцю, кошти не повертаються, при цьому транспортні затрати і тестування оплачує покупець.
  • Якщо по результатам експертизи форсунка повністю працездатна, її параметри знаходяться у встановлених виробником нормах, що підтверджується протоколом випробувань(тестом), - форсунка повертається покупцю, гроші не повертаються, при цьому транспортні витрати і тестування оплачує покупець.
  • Якщо по результатам експертизи виявляється заводський брак, проводиться заміна форсунки / повернення коштів покупцю.

Експертиза не проводиться, кошти не повертаються, форсунка не підлягає заміні у випадку:

  • форсунка розбиралась;
  • форсунка має зовнішні пошкодження;
  • серійний номер не відповідає номеру проданої форсунки (підміна форсунки)
Відповідальність за розбирання, за зовнішні пошкодження, або підміну, несе ПОКУПЕЦЬ!

Обов`язкові документи для подачі на рекламацію.

  • Надання акту рекламації (заяви)
  • Надання замовлення-наряду на монтаж товару на автомобіль з СТО, яке є офіційним дилером автовиробника - для оригінальних товарів, або сертифікованим СТО - для неоригінальних товарів, в якому зазначено відомості про автомобіль і перелік робіт по установці товару;
  • Надання мастила 120мл., якщо к-т ГРМ ( в комплектації з гідронатяжником)