|
Виробник |
Артикул |
Інфо |
Опис |
|
Наявність
|
Ціна |
|
|
-
|
Spidan |
45188 |
|
Осевой шарнир, рулевая тяга |
Доставка 2 дні |
6 |
876.85 грн. |
|
| Доставка 4 дні |
6 |
1113.43 грн. |
|
Аналоги для SPIDAN 45188 |
|
Febi Bilstein |
32474 |
|
Кермова тяга лів/прав SKODA FABIA I; VW FOX, POLO 1.0-2.0 07.99-12.11 |
На складі |
2 |
911.92 грн. |
|
|
|
A.b.s. |
240221 |
|
Кермова тяга бічна (без накінечника) Toyota Corolla (AE,CE,EE80) 84-88 |
Доставка 1 день |
8 |
412.44 грн. |
|
|
+
|
Delphi |
TA1082 |
|
Кермова тяга PS- Seat Cordoba, Ibiza, Toledo 91-02 / VW Golf II, Jetta II 83-92 |
Доставка 1 день |
2 |
586.38 грн. |
|
| Доставка 1 день |
5 |
590.33 грн. |
|
| Доставка 1 день |
9 |
597.25 грн. |
|
| Доставка 1 день |
2 |
605.15 грн. |
|
| Доставка 2 дні |
6 |
631.83 грн. |
|
| Доставка 4 дні |
8 |
762.24 грн. |
|
|
+
|
Febi Bilstein |
32474 |
|
Кермова тяга лів/прав SKODA FABIA I; VW FOX, POLO 1.0-2.0 07.99-12.11 |
Доставка 1 день |
1 |
772.62 грн. |
|
| Доставка 1 день |
2 |
955.30 грн. |
|
|
|
Lemforder |
30335 01 |
|
Кермова тяга лів./прав. 322mm Seat Cordoba, Ibiza 02.93-02.02, VW Caddy 11.95-01.04, Polo Classic 11.95-09.01 |
Доставка 1 день |
2 |
905.50 грн. |
|
|
|
Meyle |
116 030 0002 |
|
Осевой шарнир, рулевая тяга (Рулевое управление) |
Доставка 1 день |
2 |
811.02 грн. |
|
|
|
Meyle |
116 030 0022 |
|
Поперечная рулевая тяга (Рулевое управление) |
Доставка 1 день |
1 |
1322.91 грн. |
|
|
+
|
Moog |
VO-AX-7107 |
|
Кермова тяга PS- Seat Cordoba, Ibiza, Toledo 91-02 / VW Golf II, Jetta II 83-92 |
Доставка 1 день |
1 |
615.03 грн. |
|
| Доставка 1 день |
2 |
633.31 грн. |
|
|
|
Optimal |
G2-047 |
|
Осевой шарнир, рулевая тяга (Рулевое управление) |
Доставка 1 день |
9 |
849.19 грн. |
|
|
|
Rts |
92-90944 |
|
Осевой шарнир, рулевая тяга (Рулевое управление) |
Доставка 1 день |
3 |
587.69 грн. |
|
|
+
|
Sidem |
63611 |
|
Кермова тяга Seat Ibiza, Cordoba 93- /VW Caddy II, Polo 95- ліва+права |
Доставка 1 день |
10+ |
640.67 грн. |
|
| Доставка 4 дні |
1 |
925.14 грн. |
|
| Доставка 3 дні |
1 |
1212.77 грн. |
|