|
Виробник |
Артикул |
Інфо |
Опис |
|
Наявність
|
Ціна |
|
Аналоги для METZGER 6-322 |
|
Denckermann |
D180184 |
|
Кермова тяга ліва/права Audi A4/A6/VW Passat 97- |
На складі |
1 |
276.57 грн. |
|
|
|
Denckermann |
D180184 |
|
Кермова тяга ліва/права Audi A4/A6/VW Passat 97- |
Доставка 4 дні |
1 |
426.94 грн. |
|
|
+
|
Febi Bilstein |
38854 |
|
Осевой шарнир, рулевая тяга (Рулевое управление) |
Доставка 1 день |
1 |
759.71 грн. |
|
| Доставка 1 день |
1 |
878.53 грн. |
|
|
+
|
Meyle |
116 030 4680 |
|
Осевой шарнир, рулевая тяга (Рулевое управление) |
Доставка 1 день |
5 |
855.75 грн. |
|
| Доставка 1 день |
4 |
938.67 грн. |
|
| Доставка 1 день |
2 |
944.42 грн. |
|
| Доставка 1 день |
1 |
953.96 грн. |
|
| Доставка 1 день |
5 |
961.35 грн. |
|
| Доставка 1 день |
10+ |
993.22 грн. |
|
|
+
|
Meyle |
116 030 8227/HD |
|
Тяга кермова з накінечником лів./пра. VW PASSAT 96-05; AUDI A4 94-08; SKODA SUPERB 01-08 |
Доставка 1 день |
2 |
2748.48 грн. |
|
| Доставка 1 день |
3 |
3072.38 грн. |
|
|
+
|
Monroe |
L29201 |
|
Кермова тяга ліва/права Audi A4/A6/VW Passat 97- |
Доставка 1 день |
6 |
915.01 грн. |
|
| Доставка 1 день |
2 |
1035.30 грн. |
|
|
|
Nk |
5034755 |
|
Кермова тяга ліва/права Audi A4/A6/VW Passat 97- |
Доставка 3 дні |
2 |
553.15 грн. |
|
|
|
Optimal |
G2-518 |
|
Осевой шарнир, рулевая тяга (Рулевое управление) |
Доставка 1 день |
4 |
687.24 грн. |
|
|
|
Ruville |
915733 |
|
Кермова тяга ліва/права Audi A4/A6/VW Passat 97- |
Доставка 4 дні |
1 |
839.48 грн. |
|
|
|
Swag |
30 93 8854 |
|
Осевой шарнир, рулевая тяга (Рулевое управление) |
Доставка 1 день |
7 |
754.07 грн. |
|
|
+
|
Trw Automotive |
JAR924 |
|
Кермова тяга ліва/права Audi A4/A6/VW Passat 97- |
Доставка 3 дні |
2 |
641.81 грн. |
|
| Доставка 1 день |
5 |
806.94 грн. |
|
| Доставка 1 день |
5 |
808.52 грн. |
|
| Доставка 1 день |
3 |
834.60 грн. |
|
| Доставка 1 день |
1 |
839.48 грн. |
|
| Доставка 1 день |
8 |
847.47 грн. |
|
| Доставка 1 день |
2 |
868.67 грн. |
|
| Доставка 1 день |
6 |
876.06 грн. |
|
| Доставка 1 день |
1 |
981.02 грн. |
|