|
Виробник |
Артикул |
Інфо |
Опис |
|
Наявність
|
Ціна |
|
Аналоги для FORD 4M513289AB |
|
Nk |
5032568 |
|
Наконечник кермової тяги прав. Ford Focus II 04- |
На складі |
10 |
453.12 грн. |
|
|
A.b.s. |
230723 |
|
Наконечник кермової тяги прав. Ford Focus II 04- |
Доставка 1 день |
4 |
323.79 грн. |
|
+
|
Aplus |
15645AP |
|
Наконечник рульової тяги |
Доставка 1 день |
10+ |
379.96 грн. |
|
Доставка 1 день |
8 |
463.39 грн. |
|
Доставка 2 дні |
2 |
478.96 грн. |
|
+
|
Delphi |
TA1989 |
|
Наконечник кермової тяги лів. Ford Focus II 04- |
Доставка 2 дні |
1 |
698.56 грн. |
|
Доставка 1 день |
1 |
753.10 грн. |
|
+
|
Febi Bilstein |
29224 |
|
Наконечник кермової тяги прав. Ford Focus II 04- |
Доставка 1 день |
3 |
656.53 грн. |
|
Доставка 1 день |
1 |
735.19 грн. |
|
|
Jp Group |
1544601180 |
|
Наконечник поперечной рулевой тяги (Рулевое управление) |
Доставка 1 день |
3 |
457.84 грн. |
|
+
|
Lemforder |
30463 02 |
|
Наконечник кермової тяги прав. Ford Focus II 04- |
Доставка 1 день |
1 |
1362.12 грн. |
|
Доставка 1 день |
2 |
1371.47 грн. |
|
Доставка 1 день |
10+ |
1398.54 грн. |
|
Доставка 2 дні |
3 |
1552.88 грн. |
|
+
|
Meyle |
716 020 0017/HD |
|
Наконечник кермової тяги прав. Ford Focus II 04- |
Доставка 1 день |
1 |
1005.36 грн. |
|
Доставка 1 день |
3 |
1015.56 грн. |
|
|
Monroe |
L10109 |
|
Наконечник кермової тяги прав. Ford Focus II 04- |
Доставка 1 день |
1 |
906.52 грн. |
|
+
|
Moog |
FD-ES-3665 |
|
Наконечник кермової тяги лів. Ford Focus II 04- |
Доставка 1 день |
1 |
783.47 грн. |
|
Доставка 1 день |
3 |
791.07 грн. |
|
+
|
Sidem |
67035 |
|
Наконечник поперечной рулевой тяги (Рулевое управление) |
Доставка 1 день |
1 |
665.87 грн. |
|
Доставка 1 день |
10+ |
679.11 грн. |
|
Доставка 1 день |
10 |
728.77 грн. |
|
Доставка 1 день |
10 |
750.76 грн. |
|
|
Spidan |
57663 |
|
Наконечник поперечной рулевой тяги |
Доставка 2 дні |
4 |
599.44 грн. |
|
+
|
Trw Automotive |
JTE1106 |
|
Наконечник кермової тяги прав. Ford Focus II 04- |
Доставка 1 день |
1 |
1164.31 грн. |
|
Доставка 1 день |
1 |
1237.51 грн. |
|